onsdag den 21. januar 2015

Øko-pæren

Jeg kommer da lige i tanke om at jeg ikke har fået lagt min øko-pære ind på bloggen efter fremlæggelsen forleden.
Så her er den:


Det har været noget af en udfordring som næsten var dømt til at gå i vasken. 3 pærer måtte der til før det lykkedes mig at få den pillet fra hinanden og samlet igen uden at den gik i tusind stykker.
Jeg har forsigtigt vrikket fatningen af glasset. Forsigtigt banket enden af pæren, og har taget indmaden ud. Med en papirs tragt har jeg fyldt havejord i og med en lang pind ført en jordbærplante ind i pæren. Til sidst har jeg med limpistol limet fatningen på igen.

Ledningen er en alu-stang som er bukket i facon. Dernæst har jeg taget stoffet fra en stofledning og trukket over alu-stangen og til sidst påmonteret et han-stik.

Det har været sjovt og udfordrende at lave den, og resultatet blev som jeg havde tænkt mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar